Om je privacy te waarborgen worden alle bestellingen in een neutrale verpakking verzonden. Uw pakket wordt binnen 1 a 2 werkdagen na bestelling geleverd door GLS
GLS probeert het pakket bij jou aan huis te leveren. Wanneer dit niet lukt vindt u een niet-thuis bericht in de brievenbus en volgt er een tweede afleverpoging of het pakket kan bij een GLS-pakketpunt in de buurt worden afgehaald.
Zodra wij uw bestelling versturen ontvangt u van ons een e-mal bericht met het pakketnummer. Vanaf dat moment kunt u met dit nummer zien waar het pakket zich bevindt of de bezorgopties aanpassen. Dit kunt u hier doen.
Voor het snel opvolgen en aanpassen van de levering kunt u ook gebruikmaken van de GLS-app:
Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen die geplaatst worden voor 15:00 dezelfde dag te versturen. We kunnen helaas niet altijd garanderen dat de bestelling ook daadwerkelijk de volgende dag bezorgd wordt. Bestellingen geplaatst na 15:00 worden de volgende werkdag verzonden. (bestellingen geplaatst op vrijdag na 15:00 worden op maandag verzonden)
Alle bestellingen verzonden met GLS worden normaliter binnen 1 a 2 werkdagen bij je aangeboden. Met de track & trace code kunt u een verwacht aflevertijdstip opvragen. Wanneer u niet thuis bent zal de postbode het pakket mogelijk de volgende dag opnieuw aanbieden of naar een GLS-afhaalpunt bij u in de buurt sturen.
Wij doen ons uiterste best om onze klanten tevreden te maken. Daarom blijven ze ook terug komen. In het uitzonderlijke geval dat er iets mis is met een bestelling; neem dan contact met ons op. Wij zoeken graag samen met u naar een oplossing.
Mocht u een probleem hebben met een ontvangen product, leg het probleem dan voor aan onze klantenservice. Wellicht dat we samen het probleem kunnen oplossen zonder dat het nodig is het artikel terug te sturen.
Ons team kan de meeste problemen snel oplossen zodat u het product snel (weer) kunt gebruiken. Mochten we het probleem toch onverhoopt niet kunnen verhelpen dan kunnen we naar keuze altijd het artikel vervangen of het bestelbedrag terugsturen*. De keuze is aan u!
U betaalt hiervoor nooit verzendkosten*
* U ontvangt van ons een retourlabel.
Volgens de richtlijnen van de gezondheidsinspectie mogen eenmaal verzonden medicijnen niet meer teruggenomen worden. Om deze reden zijn medicijnen ook uitgesloten van het wettelijke retourrecht. Concreet betekent dit dat bestelde medicijnen, zodra deze verzonden zijn helaas niet meer teruggestuurd kunnen worden.
Wel kunt u vrijblijvend medicijnen altijd ter vernietiging naar ons terugsturen. Mocht het onverhoopt voorkomen dat u een medicijn krijgt toegestuurd waarvan de verzegeling is verbroken, kunt u hiervan een foto maken en het product aan ons retourneren.
Voor overige producten geldt dat u deze conform de wettelijke regels kunt retourneren. Binnen 14 dagen na ontvangst dient kenbaar gemaakt te worden dat u het product wenst terug te sturen. Vervolgens dient het product daadwerkelijk binnen 14 dagen terug te worden gestuurd. Zodra wij het product in goede orde hebben ontvangen zullen wij het aankoopbedrag aan u overmaken.
Let op dat veel producten vanwege hygiëne in een verzegelde verpakking zitten. Indien deze verzegeling is verbroken kunnen de producten niet meer teruggestuurd worden.
Zorg er bij het terugsturen voor dat u de verzending voldoende frankeert en gebruikmaakt van een verzendmethode met tracking code. Wij kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor zoekgeraakte of niet bezorgde artikelen.